неделя, 22 юни 2008 г.

like an ocean needs the sand ...


винаги имам нужда от малко време
малко време, в което да проумея, че нещо го няма
малко време, в което да спра да вярвам, че не винаги нещата си отиват ...
че не всичко е преходно
но е, нали?
бих искала да пиша за един форум
един форум, който ме направи човек
един форум, който ме запозна с едни от най - скъпите ми същества
един форум, който ме изправяше
и който сега ме срива
и цели две години от живота ми,
които бяха затрити с един замах
цели три страници искрени чувства
може би това е участта на нещата, в които изливам чувства ... рано или късно да изгният
дали като блога ми в Хекса или като 12 - страничното ми обяснение в любов
защото не само хората постоянно ме оставят ...
а и местата ...
и спомените ...
и всичко
а наистина имам нужда да обичам

Няма коментари: