петък, 13 юни 2008 г.

let's talk about spaceships, or anything except you and me ... okay?


никога не съм вярвала в лошия късмет на петък 13-ти, даже ми носи повече късмет от обикновено ... но не и днес
скъсах си късметлийската гривна ... вярно, че тя представлява шарени мънички мъниста на розов ластик .... но ... тя беше късметлийската ми гривна ... и като си я слагах и Марти ми пишеше ... Лили я взе и каза, че ще я оправи
не мога да повярвам, че това повлия толкова много на настроението ми, че освен, че се разплаках, ами и станах доста докачлива
но както казва Лили "Ти си като малките дечица, като са гладни стават раздразнителни."
ядох и ... всичко е почти наред ^^
просто ми е малко празно ... без малката ми късметлийска гривничка
разни хора ми разправят как завършват и как ги е страх ... от изпита след седми клас. как се разделят с класовете си ... и аз се опитвам да ги успокоя, но всъщност нямам голямо право, защото аз като се сетя колко плаках ...
и колко ми липсват и сега
и въпреки че старото ми училище прилича на детска градина с шарено - боядисаната му стена ... аз пак го обичам
много повече от този карцер, 35-то ...
емоциите - крадец на разума ...
завий ме и ми дай плюшено мече. напоследък ми липсват сладките сънища ...

Няма коментари: