вторник, 24 юни 2008 г.

има някои неща, за които просто не стигат думите ...

колко по - лесно е да говориш за любовта преди да я срещнеш
когато си влюбен ... започваш да обясняваш пеперудките, мечтите, чатовете, разговорите ...
защото когато се влюбиш го правиш заради себе си. заради нуждата да имаш някого. да бъдеш нечий. и всичко все опира до "мен, мен, мен"
но когато обичаш ... е, оставаш безмълвен
защото не може да се опише онзи поглед, който все едно винаги вижда повече отколкото му показваш
нито точната температура на ръката му ...
нито какво значат думите от текста на вашата песен
защото когато обичаш ... обичаш заради другия, дишаш заради другия, живееш заради другия
но живееш ... а не просто съществуваш

остави ме бемълвна ('=

само за тебе аз копнея, за тебе се смея, заради теб животът има смисъл, за тебе живея ...

Няма коментари: