неделя, 1 февруари 2009 г.

dear God, please, make lovers DIE. amen.


честито начало на месеца на любовта, dudes. ^^
9 причини да се радвам, че съм САМА [не самотна]:
1. не ми пука как изглеждам, защото няма кой да ме гледа.
2. не прекарвам почти целия си ден в пържене на любовна скара "Ама той защо не ми пише ?!", "Дали ми се сърди за онова ?!", "Дали си има друга ?!"
3. не трябва да правя онази толкова, толкова, толкова трудна чистка на sms-и, които фактически са напълно еднакви.
4. мога да се прехласвам по всеки пич, който видя.
5. мога да обичам Logan. <3 и иначе мога. но сега мога да съм абсолютно тотално обсебена.
6. не ревнувам.
7. мога да целуна всяко тъпо момче в близката градинка без да очаквам драми после. [е, освен ако той си няма гадже, i guess.]
8. мога да обвинявам за всичко момчетата.
9. мога да използвам свободното си време за нещо по - интересно от държане на ръката на някакъв мухльо.
е, влюбени клинични случаи, отивам да се тъпча като прасе, защото не ми пука дали ще кача някой килограм и да гледам нещо по - смислено от малоумни романтични бози.
и не забравяйте - щедър човек, смърдяща тоалетна.
опитвайте се да имитирате тения и бранете световния мир! ;]

Няма коментари: