вторник, 23 декември 2008 г.

and no one could save me but you ...



пиша това за хората, които гледат любовни филми. и плачат на тях.
за хората, които слушат любовни песни. и ги чувстват.
за хората, които забелязват красотата на влюбените двойки в автобуса.
за хората, които галят улични кучета. с бълхи.
за хората, които вярват. вярват в любовта.
човек винаги има нужда да обича нещо. когато не е човек, то е животно ... или работа ... или някой сериал ... някоя книга. нещо, което да попива емоциите ни. нещо, което да оцветява дните ни. нещо, което да придава смисъл на простичките неща в живота ни. нещо, което да прави ставането от леглото смислено. нещо, което да прави заспиването вечер една идея по - трудно, защото ... понякога реалността е по - хубава от сънищата.
истината е, че гледах "Дневникът на Бриджид Джоунс" и почувствах филма толкова мой, а героинята толкова като мен, че нямаше как да не пиша.
емоциите, които подтисках вече месец, просто излязоха наяве. и изпаднах в онези уязвими моменти, когато просто имаш нужда да бъдеш обичан. да бъдеш обичан без условия, без препятствия, без "но" - та ... да бъдеш обичан като в приказките, сега, утре и завинаги. да бъдеш обичан какъвто си, защото ... каква съм аз?
аз съм едно до болка усложнено момиче, което никога не знае какво иска, което никога не знае къде са му нещата, което може да се държи по - мило с животните отколкото с хората и което вече го е страх да показва чувствата си. защото за жалост стана толкова лесно да описвам емоции, които не изпитвам, отколкото да призная тези, които реално съществуват.
непохватна съм. много. говоря. много. твърде много. и то глупости. не съм печелила напоследък конкурси за красота, но с радост разглеждам снимки на красиви хора и им се радвам. смея се. много. и обичам. силно.

"because every time i see u, u seem to go out of ur way to make me feel like a COMPLETE idiot. and u really needn't bother: i already feel like an idiot most of the time anyway."

и се чувствам като идиот. защото за пореден път пуснах човек, когото обичам с цялото си сърце, просто да си отиде ...
просто защото е по - лесно ...
просто защото повечето хора, прекарвайки определено време с мен, рано или късно го правят ...

Няма коментари: