понеделник, 22 декември 2008 г.

don't worry about a thing 'cause every little thing gonna be alright.


не ми пука вече кой ще прочете всичко това, просто ще избухна.
опитвам се да бъда добра. опитвам се да бъда мила. опитвам се да оценявам нещата, които притежавам ... този живот, тези хора, които познавам - всичко, което обичам ... опитвам се да го оценявам и да го оползотворявам. опитвам се да бъда такава, каквато хората искат от мен да бъда и в същото време да бъда себе си. опитвам се да се усъвършенствам, за да не наранявам никого, да не обиждам никого, да не разочаровам никого. и какво получавам?
какво получавам?
к - а - к - в - о
п - о - л - у - ч - а - в - а - м?
вече сама успявам да се успокоя, когато плача. скоро ще се науча и сама да се обичам и няма да имам нужда от никого.
писна ми да ме съдят без да ме познават. не съм студена ... това, че не се хвърлям на вратовете на хората не означава, че не изразявам по милиони други начини колко много държа на тях. не съм прекалено предпазлива. това, че не допускам веднага всеки до себе си означава просто, че подбирам по - внимателно хората, на които да позволя да ме видят такава каквато съм. означава, че понякога ме е страх как ще реагират, когато го направят. очите ми не са безизразни.
омръзна ми да ме преценяват според външния ми вид. ооокей, когато спечеля Мис Свят, обещавам да ви се обадя. ;]
омръзна ми да ме преценяват според музиката, която слушам. не съм метълка, не съм чалгарка, не съм рапърка, не съм емо, НЕ СЪМ НИЩО.
писна ми един определен член на семейството ми да ме наранява без да вижда какво, по дяволите, прави. никога никой не ме беше отблъсквал толкова силно от себе си без дори да усети както той успя за няколко месеца.
писна ми да ме слагат в разни норми, рамки, общи знаменатели или каквото - там - се - сетите. не се вписвам. не искам да се вписвам. и няма да се впиша просто за да не бъда вечния аутсайдер.

и грозното патенце стана красив лебед ... тогава пауните му се изсраха на бялото.

1 коментар:

Анелия Ангелова каза...

Казах ли ти,че си прекрасна?
Казвам го отново - ти си моята близка душа! Искам да те прегърна!!