петък, 11 юли 2008 г.

you just have to have faith ...



и колко е странно да разбереш, че това, което най - много искаш, не можеш да притежаваш ... благодарение на самия себе си
колко е странно, че Inbox-а ми е пълен със sms-и ... а че философиите ми са изпразнени от съдържание
колко е странно, че имам 129 абоната в Skype, 41 на линия, 8 в my favourites и нито един, с когото наистина искам да говоря
колко е странно дори да не мога да се сетя какво да си напиша на профила, защото всичко ми се струва убийствено съсипФащо ...
колко е странно, че ми трябва едно червенокосо момиче от Варна, за да ми каже, че всичко е наред, защото спрях да си вярвам ...
и колко е странно, че всичко ми е толкова странно
и е толкова различно
и май е точно това, което исках

внимавай какво си пожелаваш, защото може да се сбъдне

Няма коментари: