вторник, 20 април 2010 г.

да, да, да, ДА.

изведнъж ми стана безразлично, че не маструбирам.
изведнъж ми стана безразлично, че не се друсам.
изведнъж ми стана безразлично, че не съм Мик Джагър.
изведнъж ми стана безразлично, че не знам наизуст либретото на Бохеми.
изведнъж ми стана безразлично, че не си гриза ноктите.
изведнъж ми стана безразлично, че не съм спал с Ролан Барт.
изведнъж ми стана безразлично, че не свалям.
изведнъж ми стана безразлично, че вестниците не публикуват снимката ми.
изведнъж ми стана безразлично, че не ходя да се подстригвам.
изведнъж ми стана безразлично, че не ям.
изведнъж ми стана безразлично, че не пия.
изведнъж ми стана безразлично, че не излизам.
изведнъж ми стана безразлично, че не пиша.
изведнъж ми стана безразлично, че не умирам.
изведнъж Ан.


~ бегбеде

***

изведнъж ти.

6 коментара:

Defsquirrel каза...

Това е Мимско! ^^

духовна скитница каза...

по малко от бегбеде, по малко от мимс, по много любов. (:
хубаво е да те видя тук, катеричок. ;p

Defsquirrel каза...

Аз съм неделима част от нет живота ти и твоя компания за...Нова Година 2018та ли беше? ^^

духовна скитница каза...

ти щеше и на вечеря да ме водиш. то датата май замина, де. ;d ще има да се реваншираш. ;p

Defsquirrel каза...

Обещал съм! *кашлюкгоденицокашлюк*

духовна скитница каза...

*кашлюкгодениккашлюк* гуш. (: