събота, 16 август 2008 г.

so much for my happy ending ...



и първите дни винаги съм толкова празна. завита само с една крехка обвивка. не допускаща никого просто защото се чувствам така все едно нямам какво да покажа
в края винаги излизат гадните истини, лошите страни, тежките думи. нелицеприятните неща. защото те не отиват на любовта, нали? ние непрестанно я пазим от всички тези скандали. но нека ви кажа нещо ...
повече от всичко имам нужда да открия човек, който харесва недостатъците ми. някой, който не се страхува да се впусне във филмите ми. някой, който да излекува собствените ми страхове. и който да се вслушва в думите ми. дори да са глупости. дори когато говоря просто за да създам някакъв звук
и дори когато чета табелките на магазините
не някой, който да си играе с косата ми, а после със сърцето ми
дори не гадже
може би просто приятел
без екстри
може би напоследък твърде много хора си тръгнаха
не те упреквам

I believe in love!

Няма коментари: