четвъртък, 14 август 2008 г.

I’ve always been a dreamer ...



Пепеляшка и Принца. Снежанка и Принца. Спящата красавица и Принца. някоя - си - там - принцеса и Принца
е, скъпи мои, принцове няма (= йей. благодаря на всички за подкрепата в начинанието да спра да вярвам в своите филми. бяхте блестящи. любими ми бяха моментите, в които директно ми казвахте, че такива няма ...
още специални благодарности на всички момчета, в които съм била влюбена. е, накарахте ме да разбера едно - в края всички сте еднакви. и в началото е така, просто не си личи толкова. винаги някой спира да слуша другия. и винаги всичко става на shit, просто защото така трябва да стане. нали? много хубаво не е на хубаво ... глупости, измислени от някой глупак, който не е могъл да си оцени щастието
е, аз мог ...
по офлюфите. само това липсваше. е, благодаря ти, Съдба! ти си от онези злобни лелички, седящи пред блоковете и снасящи всички клюки на света. изтъкана от някаква вродена омраза към хората! към мен!
бясна съм. разстроена съм. самотна съм. плачеща съм. страх ме е. боли ме. просто ... ме боли
много
и, по офлюфите ... намерете ми някой, който да знае какво е времето вътре в мен, защото умирам

Няма коментари: