сряда, 20 август 2008 г.

I say you look so fine, that I really wanna make you mine ^^


е, тъй като предполагам, че скоро няма да се вясвам тук ... поне в следващите десет дни ... ми се прииска да попиша ^^
пък и това е първият наистина хубав ден от една седмица. и аз съм наистина усмихната
и може би ми трябваше леката вчерашна криза, за да разбера, че ... да, вярвам. и вярвам, че всичко е наред
въпреки че нямаше никой, който да ми го припомни
и нямам търпение да отида на море. то така ме успокоява. и е толкова приятно просто да чуваш вълните. или да гледаш отблясъците му през нощта (:
и въпреки че ще ми липсвате до смърт, гъзове такива [знаете кои сте XD ], се надявам да е идеалният завършек на почти идеалното ми лято (:
не, всъщност ... на идеалното ми лято
you gave me a summer to remember

Няма коментари: