вторник, 9 февруари 2010 г.

the most i can do for my friend is simply be his friend.

днес ми се случи нещо вълшебно. както когато преди две седмици направих на моето най - близко същество книжка, посветена на причините, поради които я обичам ... днес получих моя собствена в отговор. и тъй като нали го водят месец на любовта ... и нищо, че не вярвам във февруари. и нищо, че за мен 14 - ти е просто рожденият ден на котарака ми ... ще ви подаря късче любов. пък нека ви усмихне. и поради липса на чернови ще ви прочета на глас [или поне би ми се искало] парченцето обич, посветено на мен.

"Обичам те, защото ...

* Винаги можеш да ме накараш да се усмихна.

* Ми говориш несвързани неща в час по френски, и дори да ти казвам да млъкнеш, се смея наум.

* Винаги ти се ходи с мен в Борисовата.

* Можем да сме заедно постоянно и темите ни за разговор няма да свършат.

* Знаеш повече реплики от филми, дори от самите актьори.

* Своге с лешници е нашият шоколад.

* Винаги пиеш Queen's с вишна, а аз със зелена ябълка и си четем капачките на глас и се смееш. [както винаги]

* ВИНАГИ ме подкрепяш.

* С теб прекарах едно незабравимо лято.

* Си сладка и мъничка.

* Натали Портмън само може да ти завижда на големите кафяви очи.

* Винаги казваш каквото мислиш.

* Си единственият човек, чието есе Къцева е чела на глас без ирония.

* Си Мими.

* Само с едно споглеждане се разбираме. ;d

* Ме накара да вървя от Плиска до Орлов и ни заваля на половината път и щях да те убия, все пак ми остана страхотен спомен.

* Зеленото е твоят цвят.

* Излизаше на студа в голямото с мен, само за да видя Някого.

* Си прекрасна когато си усмихната.

* Пишеш страхотно и един ден ще ни даваш ВИП билети за постановките ти.

* На теб мога да кажа всичко и знам, че ще ме разбереш и подкрепиш.

Защото ти си най - яката най - добра приятелка и искам всеки път като си тъжна да препрочиташ какво съм ти написала и да знаеш, че ще съм до теб каквото и да стане.

ОБИЧАМ ТЕ!"


и в разгара на всичките тези цветя и сърчица се замислих колко рядко хората изброяват най - простите причини да обичат някого. най - личните. най техни си.
i dare u to do the same.

а този пост - to be continued ...

1 коментар:

люляк™ каза...

мдаам, и аз пиша ради-ното сега хихи. <333

обичобичобич