понеделник, 8 септември 2008 г.

and it feels like the end ...



Re - offender
[08.09.08 г.]

Оставам болката да се разтвори в чашата,
прибавям и малко от твоята вина.
Но само малко, другата поемам я
и мислено умирам за това.

В огледалото във себе си аз вглеждам се
и се опитвам да открия онова,
което към мене привлече те ...
И те отблъсна малко след това.

Разстилам писмата ти по пода,
лягам и завивам се със тях,
но ни едно от тях не смея да отворя,
защото в никое аз тебе не видях.

Повторенията ... Не, не са ми дарба.
А пък развръзките ... Навяват малко страх.
И може би идеята е странна,
но да обичам истински отдавна спрях.

Да ме раняват аз отдавна свикнах,
но мислех си, че нещо в теб видях,
освен лъжите, на които аз привикнах
и тези образи от бял сценичен прах.

благодаря за музата (:

Няма коментари: